Hasło: R6TKCS
Maksymalna liczba punktów: 4525
Cel: Wydostań się z więzienia dusz.
Boos:
Na robota taktyka dobra jest taka: dobiegając  i stojącym HK (do tyłu, powtórzyć)

1. Wielki robot. 2.Pierwszy klucz  3.Winda 4.Drugi klucz 5.Winda 6.Boss 7.Pierwsza winda. 8.Winda 9.Urma siły 10.Winda 11.Posąg Shinnoka.

Misja 6: Więzienie Dusz

Ta misja jest dużo trudniejsza od pozostałych - głównie ze względu na duża ilość, trudnych (bardziej wytrzymałych, posiadających broń) przeciwników. Tak więc podążaj przed siebie i eliminuj kolejnych przeciwników. W walce z nimi bardzo pomaga "Ice Shater" (screen 15). Wystarczy dwa razy zamrozić naszego przeciwnika i wykonać na nim jakiś mocniejszy cios (np. uppercut). Uważaj na 3 olbrzymie młoty, które skutecznie mogą wgnieść w ziemię. Jeśli poradzimy sobie z wszystkimi strażnikami otworzą się drzwi do następnego pomieszczenia (checkpoint). Musimy pokonać jeszcze kilku wojowników i ominąć pola elektryczne. Niestety straże łapią Sub'a, a my nic na to nie poradzimy. Jeżeli na początku gry zabiliśmy Scorpiona (wykonaliśmy Fatality) to teraz musimy zmierzyć się z nim ponownie (screen 16) - a trzeba powiedzieć, że od pierwszego spotkania wyraźnie nabrał formy ;). Po skończonej walce (lub jej braku) opuszczamy pokój kierując się na wschód. Uważajcie na strażników z naprawdę dużymi giwerami :) Na samym końcu (po drodze mijałeś jakieś dziwne windy) odnajdziesz klucz do poziomu 1 (checkpoint). Wróć się kawałek do windy G 1 i wyjedz na (windę aktywujesz trzymając klawisz "podnoszenie przedmiotów" i naciskając HK) a po prawej odnajdziesz klucz do poziomu 2 (checkpoint). Wskocz na windę G 2 (jest po prawej stronie) i jedz na górę. Teraz czeka Cię walka z dużym metalowym strażnikiem. Po rozprawieniu się z nim ruszaj w lewo, wskocz na windę (której teraz nie widzisz ale jest po lewej stronie), a z niej na platformę również po lewej. Idź cały czas przed siebie, omiń duże młoty, aż dojdziesz do windy G 1 2. Jedz nią do samej góry (dwa razy aktywować) i biegnij w prawo do kolejnej windy. Weź "urnę siły" po lewej i podążaj dalej w prawo. Kolejna winda 1 2 wróć do miejsca, w którym walczyłeś z wielkim strażnikiem. Po prawej jest następna winda - wyjedz nia na 3 piętro. Na końcu podestu jest wielki posag Shinnoka (screen 17). Użyj znalezionej wcześniej "urny siły" i skocz na posag z wyciągnięta noga. Powinien się zawalić i Sub ma wolna drogę ucieczki (jeśli nie powtórz czynność do skutku). txt by Marv