|
|
|
Hasło: R6TKCS Maksymalna
liczba punktów: 4525 Cel: Wydostań się z
więzienia dusz. Boos:
Na robota taktyka dobra jest taka:
dobiegając i stojącym HK (do tyłu,
powtórzyć) |
1. Wielki
robot. 2.Pierwszy klucz 3.Winda 4.Drugi
klucz 5.Winda 6.Boss
7.Pierwsza winda. 8.Winda
9.Urma
siły 10.Winda 11.Posąg Shinnoka.
Misja 6: Więzienie
Dusz
Ta misja jest dużo trudniejsza od pozostałych - głównie ze
względu na duża ilość, trudnych (bardziej wytrzymałych,
posiadających broń) przeciwników. Tak więc podążaj przed siebie i
eliminuj kolejnych przeciwników. W walce z
nimi bardzo pomaga "Ice Shater" (screen 15). Wystarczy dwa razy
zamrozić naszego przeciwnika i wykonać na nim jakiś mocniejszy cios
(np. uppercut). Uważaj na 3 olbrzymie młoty, które skutecznie mogą
wgnieść w ziemię. Jeśli poradzimy sobie z wszystkimi strażnikami
otworzą się drzwi do następnego pomieszczenia (checkpoint). Musimy
pokonać jeszcze kilku wojowników i ominąć pola elektryczne. Niestety
straże łapią Sub'a, a my nic na to nie poradzimy. Jeżeli na początku
gry zabiliśmy Scorpiona (wykonaliśmy Fatality) to teraz musimy
zmierzyć się z nim ponownie (screen 16) - a trzeba powiedzieć, że od
pierwszego spotkania wyraźnie nabrał formy ;). Po skończonej walce
(lub jej braku) opuszczamy pokój kierując się na wschód. Uważajcie na strażników z naprawdę dużymi giwerami :) Na
samym końcu (po drodze mijałeś jakieś dziwne windy) odnajdziesz
klucz do poziomu 1 (checkpoint). Wróć się kawałek do windy G 1 i
wyjedz na (windę aktywujesz trzymając klawisz "podnoszenie
przedmiotów" i naciskając HK) a po prawej odnajdziesz klucz do
poziomu 2 (checkpoint). Wskocz na windę G 2 (jest po prawej stronie)
i jedz na górę. Teraz czeka Cię walka z dużym
metalowym strażnikiem. Po rozprawieniu się z nim ruszaj w lewo,
wskocz na windę (której teraz nie widzisz ale jest po lewej
stronie), a z niej na platformę również po lewej. Idź cały czas
przed siebie, omiń duże młoty, aż dojdziesz do windy G 1 2. Jedz nią
do samej góry (dwa razy aktywować) i biegnij w prawo do kolejnej
windy. Weź "urnę siły" po lewej i podążaj dalej w prawo. Kolejna
winda 1 2 wróć do miejsca, w którym walczyłeś z wielkim strażnikiem.
Po prawej jest następna winda - wyjedz nia na 3 piętro. Na końcu
podestu jest wielki posag Shinnoka (screen 17). Użyj znalezionej
wcześniej "urny siły" i skocz na posag z wyciągnięta noga. Powinien
się zawalić i Sub ma wolna drogę ucieczki (jeśli nie powtórz
czynność do skutku). txt by Marv | |
|