G U I D E   -  S O L U C J A  -   P R Z E  W O D N I K

 

NO FACE - Zaraz po wejściu zgarnij apteczkę. uważaj, gdy zacznie rzucać w ciebie  dynamitem. Co jakiś czas zacznie strzelać z miotacza ognia na oślep. To jest twoja szansa. Obiegnij płomień i załaduj mu kombo. Jak sam zacznie cię walić cię z pięści to blokuj, a potem przerwij jego kombo i załaduj mu swoje. Jak dostanie kombosa, to przywal mu specialem , który wywali go na ziemię i znowu kombo. Powtarzaj aż zginie. Jeśli jednak nie uśmierz do niego podbiec to załatw go pomagając sobie Machine Gunem . Trudno jest do niego podbiec , ale jest to możliwe. Staraj się obiec jego płomień, a potem będzie już z górki. Z reguły wystarczy go dopaść tylko raz i jest pozamiatany.

TASIA - Ta zgrabna pani chce się zadrapać . Nie pozwól jej na to. Zgarnij apteczkę oraz detonator  i biegaj unikając pocisków , którymi dama miota w ciebie. Po jakimś czasie zniknie oparach mgły. Popatrz teraz , gdzie pojawia się mgła, pobiegnij tam i zostaw detonator w tamtym miejscu.  babka oberwie,  i to mocno. Uciekaj cały czas, aż nie zniknie . Połóż detonator w odpowiednim i uciekaj. Pięć takich zagrań i pani podziękuje.

 

JAREK - Uczeń Kano, co widać po jego stylu walki. Puszcza cztery serie po dwa ostrza w twoim kierunku. Cały czas biegaj. Jeśli  Jeśli po tym znajdujesz się dość daleko, to zaczyna ci wygrażać. Jak uda ci się go dopaść w tym momencie, to już go załatwisz. pamiętaj, aby nie być za blisko, kiedy skończy puszczać ostrza, albo puści w twoim kierunku kulę zatrzymującą cię, tak jak robiła to Tasia.

 

TREMOR - Gość biega  po planszy i rzuca w ciebie czteroma kulami . Jak jesteś za blisko, to ucieka albo uderza w ziemię , co źle się odbija na twojej energii. Musisz go złapać , jak będzie biegł z jednego miejsca do drugiego. przetnij mu wtedy drogę i wal z najsilniejszych kombosów. Jak będzie wstawał z ziemi, to go wywal specialem. Potem znowu kombo, aby naładować speciala. Gdy go zabijesz to przejć przez portal.

 

Kano - Kano to wyjątkowo wredny okaz Bossa. Nie daje się podejść z żadnej (prawie) strony. Co chwila rzuca swoimi kosami, jak podbiegniesz, to zaatakuje cię kulą kręglową. Zajrzyj do plecaka i spróbuj  go może sprzątnąć rakietą:-) Jeśli jednak chcesz wykończyć konwencjonalnie, to przygotuj się na zużycie kilkunastu apteczek . Musisz często powtarzać kombo, special, kombo, special i tak do bólu

 

Misja 1: Magazyn

Biegnij w lewo - od razu spotkasz się z dwoma strażnikami. Podażajac do góry spotkasz jeszcze jednego. Za drzwiami (otwieranie - X) będzie czekać 3 osiłków i jedna mała apteczka. Idz na lewo - obok windy zejdz po schodach do piwnicy - tu między dwoma boilerami znajdziesz klucz, a po rozgladnięciu sie jeszcze magazynek 9mm. Wracaj na góre i udaj sie do pomieszczenia na koncu po prawej (obok tego pomieszczenia w małym pokoiku znajdziesz karabin maszynowy). Tu znów rozpraw sie z 3 pracownikami i użyj przed chiwla znalezionego klucza - przełacz jeden z przysików (screen1) co przywróci zasilanie w windzie (checkpoint), do której powinienes sie teraz udać.Jedz na drugie piętro. U góry jest 3 strażników i kolejny magazynek 9mm. W pokoju po prawej od windy odnajdziesz srednia apteczkę. Wracaj do windy i udaj się na 4 piętro. W zasadzie to biegnij przed siebie - bo droga jest tylko jedna, załatwiaj przeciwników, nie zapomnij zebrać leżacych przedmiotów oraz co najważniejsze - detonatora. Udaj się na 3 piętro. Tu udaj się na dół i skręć zaraz w lewo. Zobaczysz sczelinę w scianie - zamontuj detonator, który po chwili rozwali ja na kawałeczki. Przejdz nowo utworzonym przejsciem i zabierz Security Office Keycard. Po powrocie udaj się w prawo - na koncu korytarza zastaniesz drzwi (screen2), które otworzysz swieżo nabyta karta. W srodku włacz Alarm przeciwpożarowy (checkpoint) i winda wróć na 2 piętro. Biegnij na dół, w prawo, do góry i w lewo - odnajdziesz drzwi przeciwpożarowe. Wydostań się nimi i udaj się w lewo. Pokonaj 2 strażników i udaj się drzwiami po prawej. Teraz musisz się zmierzyć z pierwszym bossem - Noface. Pamiętaj, że w walce możesz wykorzystać pozostałe detonatory, karabin i ciosy specjalne :)


Misja 2: Kanały

Zabij strażnika, idz w lewo i pózniej w dół, znów lewo - kolejno pozbadz się dwóch rzezimieszków. U góry wez apteczke i musisz dostać się do komputera (X), żeby otrzymać kod. Na dole w pomieszczeniu znajdziesz drugi komputer (kod2). Wracaj teraz do miejsca gdzie zaczynałes misje i biegnij do góry. Otwórz drzwi i wejdz po drabinie na góre. Załatw strażnika, wez snajperke i uruchom komputer (kod3). Idz do góry, skręć w prawo, zabij kolejnego strażnika i wez apteczke. Kieruj się teraz cały czas w lewo aż dojdziesz do drzwi. Otwórz je i zeskocz na dół. Maszeruj przed siebie, za drzwiami musisz zejsć niżej i dostać sie na srodek - gdzie zobaczysz kolejny komputer (screen3). Wprowadz kod 3129 co otworzy wrota dokładnie naprzeciwko Ciebie.

Wez naboje i skręc w pierwsza w lewo, zabij mięsniaka. Biegnij do góry i przejdz przez drzwi, cały czas podażajac w góre. Za drzwiami po prawej sa naboje do shotguna, natomiast za tymi po lewej - fioletowy keycard. Wracaj do pierwszych drzwi, którymi tu weszedłes i teraz biegnij cały czas w prawo. Na końcu troche u góry mamy kolejne drzwi a za nimi drabine. Biegnij do góry, skręc w prawo i za drzwiami czeka na Ciebie kolejny keycard - zielony. Wróc na lewo i do góry, gdzie sa kolejne drzwi.

Wyjdz na góre i otwórz drzwi. Zabij strażnika i przejdz przez kolejne drzwi. Teraz przejdz na druga strone wody, wejdz po schodkach i - powinienes zobaczyć kolejne drzwi. Biegnij korytarzem i na koncu zabierz fioletowy keycard. Teraz znów wracaj na druga strone wody - znajdziesz tam drzwi, których wczesniej nie dało się otworzyć (uwaga na strażnika z shotgunem). Uruchom pierwszy kompuetr co przesunie most (screen4). Wejdz w drzwi po lewej, zeskocz na dół i przejdz kolejnymi drzwiami. Zabij strażnika, wez apteczke i przejdz na druga strone wody, gdzie pokonaj kolejnego strażnika. Za drzwiami użyj drabiny. Na metalowym balkonie następne drzwi czekaja aż je otworzysz. W korytarzu wez zielony keycard, który jest za drzwiami po lewej i biegnij na dół aż do następnych drzwi. Wez niebieski keycard i wracaj do miejsca gdzie użyles komputera i przesunałes most. Uruchom dwa kolejne komputery. Most jest już odpowiednio ustawiony, więc skorzystaj z niego. (wejscie znajduje się zaraz obok, po prawej od wejscia do pomieszczenia, w którym jestes) Pozostała już tylko walka z drugim bossem, kobieta o imieniu Tasia (screen5).


Misja 3: Wieżowiec

Pierwsza częsć tej misji jest stosunkowo krótka. W zasadzie polega ona na zebraniu wszystkich numerów tablic rejestracyjnych, które stworza nam kody do otwarcia drzwi. Tak więc ruszaj przed siebie. Pierwsze drzwi otwiera wajcha która znajduje się w małym pokoiku po lewej. Przy drugiej bramie wpisz kod: 82931, natomiast przy trzeciej kod: 97482 (screen6). Na koniec wez jeszcze czerowny kluczyk, który znajduje się w jednej z żółtych budek i wracaj do szklanych drzwi, które były obok drugiej bramy.

Wyjdz po schodach, rozpraw sie z 3 ochroniarzami i biegnij do drzwi na koncu korytarza z czerowna podłoga (po lewej) - z pokoju wez "c room key". Wyjdz z pokoju i biegnij dalej wzdłuż korytarza, zbiegnij po schodach i skręć w prawo. Po krótkiej wędrówce, w małym pomieszczeniu znajdziesz "br key" i dodatkowe życie. Wracaj tam skad przybyłes, wybiegnij na góre po schodach i wejdz w pierwsze drzwi jakie zobaczys - do boiler room. Tu załatw oprycha po lewej i uruchom komputer (zgodnie z rada komputera sprawdz swój message log). Teraz znów zbiegnij po schodach i pózniej w prawo. Obok szafek powinienes zobaczyć rudowłasa agentke Sophie, o której dowiedziałes się z wiadomosci. Wskaże Ci szafke (zatrzyma się przy niej), w której znajdziesz "sf key". Teraz wróć do pokoju, który odwiedziłes na samym poczatku (tam gdzie znalazłes "c room key"). Wejdź drzwiami po lewej do kolejnej lokacji i zabierz wyrzutnie rakiet, "cr key" oraz apteczke. Wracaj do głównego pomieszczenia. Sa tu drzwi, które już możesz otworzyć, a za nimi komputer, który właczy winde. Skorzystaj z niej.

Ta misja to w zasadzie ciagłe parcie do przodu i zabijanie przeciwników. Ruszaj więc. Wyjdz na balkon i po lewej otwórz drzwi w ogrodzeniu. Na górze skręć w prawo, po chwili zeskocz na dół i wez detonator. Gdy się rozgladniesz zobaczysz, że szyby na dachu sa popekane - użyj zdobytego przed momentem ładunku na szybie, która znajduje się zaraz obok drabinki (screen7). Zeskocz na dół, zabij strażnika i wez bronze key. Teraz wracaj do miejsca gdzie skręciłes i ruszaj przed siebie. Na koncu wędrówki, wejdz do pokoju z komputerem po lewej. Użycie go otworzy brame po prawej, za która kolejny członek Black Dragon - Jarek już czeka na Ciebie.


Misja 4: Sinkiang

O tej misji nie ma się co rozpisywać. Polega ona na przejsciu przez kanion, który roi się od przeciników uzbrojonych w wyrzutnie rakiet. Taka zabawka dysponujesz także Ty więc czeka Cie egzamin zręcznosciowy. Pamiętaj, że jeżeli skończa Ci się rakiety, zawsze masz jeszcze snajperke i karabin maszynowy. Po drodze nie zapomnij wziasć niebieskiego klucza (screen8), którego będziesz potrzebował do otworzenia końcowych drzwi ze smokiem.

Zabij dwóch strażników i wez detonator. Teraz znajdz pierwsza od wejscia (przy którym zaczynałes) wyrwę w scianie. Umiesć tu detonator i po wybuchu wez emerlad. Znajdz kolejna wyrwę - tym razem po prawej. Wejdz do pomieszczenia i przesuń trzecia kolumne, biegnij waskim korytarzem i na końcu przesuń kolejna przeszkode, co znów otworzy przejscie po lewej - tam znajduje się wajcha, która pociagnij. Teraz wróc do pokoju z kolumnami i zrób dokładnie to samo z przy kolumnie czwartej (z ta różnica, że przejscie otworzy się po prawej). Wracaj do głównego korytarza, wez ekwipunek który znajduje się za drzwiami po lewej i udaj się do pierwszego wejscia po prawej. Skorzystaj z komputera - obniży on metalowy most. Biegnij do końca głównym korytarzem i przejdz przez ten most. Skręć w prawo i odszukaj niebieski klucz. Wracaj do głównego korytarza - na końcu u góry znajdziesz amethyst. Teraz wracaj na dół i otwórz drzwi po Twojej lewej. Użyj komputera, który ponownie przesunie most do góry - przejdziesz przez niego z pokoju, w którym niedawno znalazłes niebieski kluczyk. Wez ruby i zeskocz na dół - uwaga na strażnika. Biegnij na dół korytarzem, aż dojdziesz do drzwi, których wczesniej nie dało się otworzyć. W srodku umiesć emerlad na ołtarzu królowej Elizy. Zbiegnij znów korytarzem, aż znajdziesz wyrwe w scianie po Twojej lewej - zdetonuj ładunek. Umiesć amethyst na ołtarzu księżniczki Adriny. Teraz cały czas biegnij do góry i skręć na samym końcu w lewo. Tam za drzwiami jest ołtarz królowej Rhiany - umiesć ruby. Powinienes usłyszeć głos speakera mówiacy "Exellent!". Przesuń jeszcze kolumne znajdujaca się w tym pokoju a otrzymasz dodatkowe życie. Teraz ponownie opusć pomost na dół i na końcu korytarza otwórz drzwi ze znakiem smoka.

Wspinaj się po budowlach (HK) po lewej i wez apteczke i granaty. Teraz wejdz po kamieniach po prawej i udaj się do drzwi ze smokiem (screen10). Zabij dwóch strażników (dobrze jest użyć snajperki) a pózniej jeszcze jednego po prawej. Wejdz na półke po lewej i zabierz granaty i złoty klucz. Po drugiej stronie na półce znajdziesz rakiety i duża apteczke. Wbiegnij po pomoscie do następnego pomieszczenia. Załatw trzech strażników. Wyjdz po schodkach po prawej, użyj komputera co przesunie kładke koło portala. Możesz wejsć do pomieszczenia po prawej. Jest tam 3 strażników i dwie apteczki - srednia i mała. Przejdz przez portal i zmierz się z Tremorem (łudzaco podobnym do Scorpiona).


Misja 5: Outworld

Udaj się w prawo, załatw dwóch strażników, dalej biegnij w prawo i pózniej do góry. Zejdz trochę na dół i zabij strażnika. Za okragłym mostkiem po lewej jest apteczka. Biegnij dalej droga (wez rakiety) i zabij strażnika. Skręć w dróżke prowadzaca na dół - dojdziesz nia do pomarańczowego portala (screen11). Przejdz przez niego. Wybierz drogę prowadzaca w lewo, ostrożnie przejdz przez most i wejdz w drugi portal. U góry przesuń dzwignie - poruszysz most. Wracaj portalem i podażaj cały czas w prawo aż przejdziesz przez most, który przesunałes. Teraz możesz zejsć niżej - zabij strażnika i wez dragon eye. Teraz wracaj - naprzeciwko miejca w którym zaczynałes ten fragment misji jest portal - musisz z niego skorzystać. Teraz idz w prawo i zawróć, na górze wybierz drogę po Twojej prawej i skręc w piersza uliczke w dół, gdzie czeka kolejny portal. Wez naboje do shotguna i red dragon eye ze srodkowej platformy. Idz w lewo, zabij "rycerza", wez srednia apteczke i skorzystaj z portala. Teraz idz w lewo, do góry, lewo, na dół, lewo do końca. Dojdziesz do platformy z dwoma ołtarzami i drzwiami ze znakiem smoka. Umiesć fioletowe oko na ołtarzu króla Kanga, a czerwone na ołtarzu króla Tsunga. Otworzył się portal.

W tej krótkiej misji zeskocz na dół i biegnij do przodu. Gdy będzie możliwosć skręć w lewo i podażaj ta droga. Dojdziesz do półokragłego mostku - stań na jego srodku i zeskocz na drogę poniżej. Podażaj ta droga w góre. Na końcu po prostu zeskocz na czerwony portal (screen12) i wejdz do kolejnego.

To już ostatni etap Twoich poszukiwań Kano. Wyjdz po kamieniach (HK) po prawej i udaj się jedyna możliwa droga. Uważaj na strażnika z karabinem maszynowym. Po prawej na platformie znajdziesz duża apteczke. Stań na srodku drewnianego mostu i zeskocz poziom niżej. Wejdz do budowli i wspinaj się po drabinkach - na dachu sa rakiety i srednia apteczka. Zejdz na dół i kontynuuj podróż. Przejdz obok zamkniętych drzwi i wez naboje do shotguna. Wróć się przed wejscie do budowli i udaj się w Twoja prawa stronę. Idz do góry i za drzwiami zabij strażnika i wez srednia apteczke. Zejdz na dół i zeskocz do pokoju z drabina. Wyjdz drzwiami i udaj się w prawo w poszukiwaniu brazowego klucza. Teraz wracaj do drzwi zaraz za wyjsciem z budynku, w którym wpinałes sie po drabinach. Otworzysz je znalezionym kluczem. Wyjdz na góre po drabinie, zabij strzelca po lewej i zeskocz na dół. Po prawej za drzwiami znajdziesz niebieski klucz. Teraz udaj się w lewo, dojdziesz do kolejnych drzwi, za którymi jest drabina, która wydostaniesz się na góre. Teraz po raz kolejny wróć do miejsca przed budynkiem i kieruj się cały czas w prawo i do góry, w końcu odnajdziesz ostatnie już drzwi. Idz w lewo i zeskakuj niżej aż w końcu dostaniesz się na platforme z portalem (screen13). Wejdz do niego i po krótkiej sekwencji video - zmierz się z Kano! Gratulacje, to już koniec gry :)

 

PlayGuide by- Marv