Mortal Kombat
Fighter
name

Ermac został stworzony przy użyciu czarnej magii przez Shao Kahna, byłego imperatora Pozaświata. Jest zbiorem dusz tysięcy wojowników zgładzonych podczas podboju Edenii przez Shao Kahna. Po śmierci imperatora Ermac pozostał wierny kolejnym władcom Pozaświata: najpierw Mileenie, sukcesorce wybranej przez Shao Kahna, a następnie uzurpatorowi, Kotal Kahnowi. Aktualnie jest on podstawowym elementem w dążeniach imperatora ku zdławieniu rebelii Mileeny.

image
var1 var2 var3
O Duszowstąpienie
Wzlot
image
Do przodu
image
Do tyłu
image
Cios duszy (w powietrzu)
image
Miażdżąca pięść (w powietrzu)
image
Szybki kopniak (w powietrzu)
image
Zamarzysty kop (w powietrzu)
image
Natarcie duszy
image image image
Teleportacja (w powietrzu)
image image image
Teleportacja mocy (w powietrzu)
image image image image image
Duchowy wystrzał (w powietrzu)
image image image
Erupcja duszy (w powietrzu)
image image image image image
Rzucenie o glebę (w powietrzu)
image image image

image image image
O Pow. duszowstąpienie (w powietrzu)
Wzlot
image
Do przodu
image
Do tyłu
image
Cios duszy (w powietrzu)
image
Miażdżąca pięść (w powietrzu)
image
Szybki kopniak (w powietrzu)
image
Zamarzysty kop (w powietrzu)
image
Natarcie duszy
image image image
Teleportacja (w powietrzu)
image image image
Teleportacja mocy (w powietrzu)
image image image image image
Duchowy wystrzał (w powietrzu)
image image image
Erupcja duszy (w powietrzu)
image image image image image
Rzucenie o glebę (w powietrzu)
image image image

image image image
Duchowy wystrzał
image image image
Erupcja duszy
image image image image image
Duchowy wystrzał w górę
image image image image
Erupcja duszy w górę
image image image image image image
Powietrzny duch. wystrzał (w powietrzu)
image image image
Powietrzna erupcja duszy
image image image image image
Uniesienie mocą
image image image
Teleuniesienie
image image image image image
Teleportacja
image image image
Teleportacja mocy
image image image image image
Teleportacja powietrzna (w powietrzu)
image image image
Pow. teleportacja mocy (w powietrzu)
image image image image image
Natarcie duszy
image image image
Powietrzne natacie duszy (w powietrzu)
image image image
X-ray: Jesteśmy mnogością
image image image
Duchowy wystrzał
image image image
Erupcja duszy
image image image image image
Duchowy wystrzał w górę
image image image image
Erupcja duszy w górę
image image image image image image
Powietrzny duch. wystrzał (w powietrzu)
image image image
Powietrzna erupcja duszy
image image image image image
Teleportacja
image image image
Teleportacja mocy
image image image image image
Teleportacja powietrzna (w powietrzu)
image image image
Pow. teleportacja mocy (w powietrzu)
image image image image image
O Zawiśnięcie
Duchowy wystrzał (w powietrzu)
image image image
Teleportacja (w powietrzu)
image image image
Rzucenie o glebę (w powietrzu)
image
Anuluj (w powietrzu)
image image

image image image
O Powietrzne zawiśnięcie (w powietrzu)
Duchowy wystrzał (w powietrzu)
image image image
Teleportacja (w powietrzu)
image image image
Rzucenie o glebę (w powietrzu)
image
Anuluj (w powietrzu)
image image

image image image
Teleduszenie
image image image
Lewitacja
image image image image image
Telezwis
image image image
Teletrzymanie
image image image image image
X-ray: Jesteśmy mnogością
image image image
Duchowy wystrzał
image image image
Erupcja duszy
image image image image image
Duchowy wystrzał w górę
image image image image
Erupcja duszy w górę
image image image image image image
Powietrzny duch. wystrzał (w powietrzu)
image image image
Powietrzna erupcja duszy
image image image image image
Uniesienie mocą
image image image
Teleuniesienie
image image image image image
Teleportacja
image image image
Teleportacja mocy
image image image image image
Teleportacja powietrzna (w powietrzu)
image image image
Pow. teleportacja mocy (w powietrzu)
image image image image image
O Zawiśnięcie
Duchowy wystrzał (w powietrzu)
image image image
Teleportacja (w powietrzu)
image image image
Rzucenie o glebę (w powietrzu)
image
Anuluj (w powietrzu)
image image

image image image
O Powietrzne zawiśnięcie (w powietrzu)
Duchowy wystrzał (w powietrzu)
image image image
Teleportacja (w powietrzu)
image image image
Rzucenie o glebę (w powietrzu)
image
Anuluj (w powietrzu)
image image

image image image
O Kula dusz
Wyzwolenie dusz
image image image

image image image
O Pułapka na dusze
Wyzwolenie dusz
image image image

image image image image image
O Powietrzna kula dusz (w powietrzu)
Wyzwolenie dusz
image image image

image image image
O Pow. pułapka na dusze (w powietrzu)
Wyzwolenie dusz
image image image

image image image
O Zniknięcie
Opóźnienie (trzymaj)
image

image image image
O Wyparowanie
Opóźnienie (trzymaj)
image

image image image image image
O Powietrzne zniknięcie (w powietrzu)
Opóźnienie (trzymaj)
image

image image image
O Powietrzne wparowanie (w powietrzu)
Opóźnienie (trzymaj)
image

image image image image image
X-ray: Jesteśmy mnogością
image image image
image
Liczy się wnętrze (środek ekranu)
image image image
Z głowy (środek ekranu)
image image image image
image
Kombinacja Warunki
Siła Czeluści
(w powietrzu)
image image image image image
  • Można użyć we wszystkich wersjach.
  • Musi użyć podczas walki 10 ruchów specjalnych.
  • Ostatni cios musi być zadany poprzez powietrzną teleportację mocy (w powietrzu - Dół, Tył, BK + BL).
Zwyciężamy
image image image
  • Można użyć we wszystkich wersjach.
  • Musi wyprowadzić kombos z 5 ciosów zakończony uniesieniem mocą (Dół, Tył, FP).
  • Ostatni cios musi być zadany poprzez uniesienie mocą (Dół, Tył, FP).
Zachłanność
image image image image image
  • Tylko w wersji mistyka.
  • Ermac musi mieć poniżej 40% pozostałego zdrowia.
  • Ostatni cios musi być zadany poprzez teletrzymanie (Dół, Tył, FP + BL).
Pożeracz dusz
image image image
  • Tylko w wersji władcy dusz.
  • Musi wyprowadzić podczas walki kombos z 10 ciosów.
  • Musi mieć 3 aktywne dusze i użyć kuli dusz (Tył, Przód, BP).
  • Ostatni cios musi być zadany poprzez wyzwolenie dusz (Tył, Przód, FP).
Chaos kontrolowany
image image image
  • Tylko w wersji upiora.
  • Ermac musi lecieć używając powietrznego duszowstąpienia (Dół, Dół, Góra).
  • Ostatni cios musi być zadany poprzez natarcie duszy (Tył, Przód, BP) podczas duszowstąpienia.