Mortal Kombat
Fighter
name

Trzydzieści lat temu Jax był dowódcą jednostki tajnych Sił Specjalnych i uczestniczył w turnieju Mortal Kombat oraz późniejszej inwazji Shao Kahna i Pozaświata na Ziemski Wymiar. Choć Ziemia wyszła z tej wojny zwycięsko, Jax zginął w boju. Quan Chi, czarnoksiężnik Czeluści, skonfiskował duszę Jaxa i odtworzył go jako ogarniętego żądzą zemsty nieumarłego wojownika, zmuszając go do walki przeciw swoim, kiedy Czeluść zaatakowała Ziemski Wymiar. Wkrótce po porażce Czeluści Jax został uwolniony od wpływu Quan Chi i powrócił do życia. Ze względu na dręczące go wspomnienia zdecydował, że nie wróci do służby wojskowej. Pomimo tego, że (niezbyt chętnie) służy radą swojej najlepszej przyjaciółce, generał Sonyi Blade, Jax wiedzie spokojne życie rodzinne. Emerytowany weteran zmaga się ostatnio z większym stresem ze względu na swoją córkę, Jacqui, która zaciągnęła się do Sił Specjalnych, do tajnego zespołu przypominającego ten, który on sam niegdyś prowadził...

image
var1 var2 var3
O Fala energetyczna
Opóźnienie (trzymaj)
image

image image image
O Fala szturmowa
Opóźnienie (trzymaj)
image

image image image image image
Wstrząs
image image image
Bliski wstrząs
image image image image
Daleki wstrząs
image image image image
Trzęsienie
image image image image image
Pięść z dystansu
image image image
Piącha z dystansu
image image image image image
Pięść z dystansu od góry
image image image image
Piącha z dystansu od góry
image image image image image image
Major Brutal
image image image
Major Muskuł
image image image image image
Chwyt "mam cię"
image image image
Mordobicie "mam cię"
image image image image image
O Poczwórny chwyt do siebie
Część 2
image

image image image image
O Poczwórny chwyt do siebie
Część 2
image
Część 3
image
Część 4
image
Część 5
image image image image image image image

image image image image image image image
O Poczwórny chwyt od siebie
Część 2
image

image image image image image
O Poczwórny chwyt od siebie
Część 2
image
Część 3
image
Część 4
image
Część 5
image image image image image image image

image image image image image image
Kręgarz (w powietrzu)
image image image
X-ray: No dawaj
image image image
Wstrząs
image image image
Bliski wstrząs
image image image image
Daleki wstrząs
image image image image
Trzęsienie
image image image image image
Pięść z dystansu
image image image
Piącha z dystansu
image image image image image
Pięść z dystansu od góry
image image image image
Piącha z dystansu od góry
image image image image image image
Major Brutal
image image image
Major Muskuł
image image image image image
Chwyt "mam cię"
image image image
Mordobicie "mam cię"
image image image image image
O Rakieta z granatnika
Pelotka (trzymaj)
image
Opóźnienie (trzymaj)
image
Anuluj
image image
Anuluj
image image

image image image
O Strzał z granatnika
Pelotka (trzymaj)
image
Opóźnienie (trzymaj)
image
Anuluj
image image
Anuluj
image image

image image image image image
Maszynówa
image image image
Ostrzał z maszynówy
image image image image image
Maszynówa w górę
image image image
Ostrzał z maszynówy w górę
image image image image image
X-ray: No dawaj
image image image
O Fala energetyczna
Opóźnienie (trzymaj)
image

image image image
O Fala szturmowa
Opóźnienie (trzymaj)
image

image image image image image
Pięść z dystansu
image image image
Piącha z dystansu
image image image image image
Pięść z dystansu od góry
image image image image
Piącha z dystansu od góry
image image image image image image
Major Brutal
image image image
Major Muskuł
image image image image image
O Super "mam cię"
Mordozgniot
image
Mordotłuk
image
Pęknięta kicha
image
Cios w kopułę
image

image image image
O Ekstremalne "mam cię"
Mordozgniot
image
Mordotłuk
image
Pęknięta kicha
image
Cios w kopułę
image

image image image image image
Wstrząs sejsmiczny
image image image
Trzęsienie ziemi
image image image image image
Powietrzny wiercący rzut (w powietrzu)
image image image
Powietrzna wiercąca pięść (w powietrzu)
image image image image image
X-ray: No dawaj
image image image
image
Łomotozaur (blisko)
image image image image
Jax żebrak (blisko)
image image image image
Ręce precz (blisko)
image image image image image
image
Kombinacja Warunki
Młot
image image image image image
  • Można użyć we wszystkich wariantach.
  • Przeciwnik musi kucać podczas ostatniego trafienia.
  • Ostatni cios musi być zadany poprzez pięść z dystansu od góry (Tył, Przód, BP + Dół) lub piąchę z dystansu od góry (Tył, Przód, BP + BL + Dół).
Leżysz i kwiczysz
image image image
  • Można użyć we wszystkich wersjach.
  • Gracz musi trzymać Przód podczas chwytu "mam cię".
  • Ostatni cios musi być zadany poprzez chwyt "mam cię" (Dół, Tył, FP).
Rakietowe rodeo
image image image image image image image
  • Tylko w wersji ciężkiego uzbrojenia.
  • Przeciwnik musi znajdować się w powietrzu.
  • Ostatni cios musi być zadany poprzez strzał z granatnika (Dół, Tył, BP + BL + Góra).
Technika tektoniczna
image image image image image
  • Tylko w wersji napakowanej.
  • Jax musi podczas walki trafić przeciwnika trzema wstrząsami.
  • Gracz musi trzymać BK podczas wstrząsu.
  • Ostatni cios musi być zadany poprzez wstrząs (Dół, Dół, BK + BL).
Szmacianka
image image image image image image
  • Tylko w wersji zapaśnika.
  • Musi wykonać pełną serię poczwórnego chwytu (Dół, Tył, Przód, FP + BL, BP, FK, BK, FP + BP + FK + BK).
  • Ostatni cios musi być zadany poprzez serię poczwórnego chwytu (Dół, Tył, Przód, FP + BL, BP, FK, BK, FP + BP + FK + BK).