Mortal Kombat
Fighter
name

Szermierz Takahashi Kenshi spędził swoją wczesną dorosłość na poszukiwaniu godnych przeciwników. Gdy czarnoksiężnik Shang Tsung nakłonił go do przejęcia zaczarowanego miecza Sento ze Studni Dusz, wskutek tego świętokradztwa Kenshi stracił wzrok. Ukorzony, lecz z poczuciem nowego celu, Kenshi ślubował uwolnienie wymiarów od nikczemnych istot takich jak Shang. Szermierz wspaniale służył Ziemskiemu Wymiarowi podczas konfliktu z Czeluścią. W trakcie swych powojennych podróży poznał młodą Amerykankę tajskiego pochodzenia i zakochał się w niej. Odszedł po tym, jak jego zamiłowanie do włóczęgi wzięło górę. Po latach dowiedział się, że kobieta została zamordowana, pozostawiając mu ośmioletniego syna. Morderstwo matki chłopca skłoniło Kenshiego do powierzenia swojego syna na wychowanie - uznał, że najlepiej wyszkoli go na wojownika Hanzo Hasashi, dawny Scorpion. Kenshi obiecał, że pewnego dnia powróci, by odebrać Takedę. Ojciec z synem wspólnie ścigać mieli mordercę. Tymczasem Kenshi kontynuuje swoje wędrówki, wspomagając czasami swą przyjaciółkę, generał Blade, jako doradca Sił Specjalnych.

image
var1 var2 var3
Wzniesiony miecz
image image image
Taniec miecza
image image image image image
Wirujące ostrze
image image image
Wir ostrzy
image image image image image
Odbicie ostrzem
image image image
Chłonne ostrze
image image image image image
Telemark
image image image
Telezawieszenie
image image image image image
Telepchnięcie
image image image
Telewalnięcie
image image image image image
Telerzut
image image image
Telecios
image image image image image
X-ray: Droga miecza
image image image
Duchowe pchnięcie
image image image
Duchowe natarcie
image image image image image
Cięcie telekinetyczne
image image image
Chlaśnięcie telekinetyczne
image image image image image
Bliskie cięcie telekinetyczne
image image image image
Bliskie chlaśnięcie telekinetyczne
image image image image image image
Dalekie cięcie telekinetyczne
image image image image
Dalekie chlaśnięcie telekinetyczne
image image image image image image
Grad teleciosów
image image image
Telemanto
image image image image image
Wschodząca karma
image image image
Erupcja karmy
image image image image image
Odbicie ostrzem
image image image
Chłonne ostrze
image image image image image
X-ray: Droga miecza
image image image
Wzniesiony sierp
image image image
Cios sierpem
image image image image image
Demoniczny szturm
image image image
Demoniczna furia
image image image image image
Pchnięcie duszy
image image image
Natarcie duszy
image image image image image
Demoniczny rzut
image image image
Demoniczny zrzut
image image image image image
Bliski demoniczny rzut
image image image image
Bliski demoniczny zrzut
image image image image image image
Daleki demoniczny rzut
image image image image
Daleki demoniczny zrzut
image image image image image image
Demoniczny promień
image image image
Demoniczna teleportacja
image image image image image
Demoniczny cios
image image image
Demoniczne zacięcie
image image image image image
X-ray: Droga miecza
image image image
image
Telekopter (daleko)
image image image image
Moja kukiełka (środek ekranu)
image image image image
image
Kombinacja Warunki
Zużycie materiału
image
  • Można użyć we wszystkich wersjach.
  • Kenshi musi wygrać pierwszą rundę, wykonując rzut (TH lub FP + FK).
  • Ostatni cios w walce musi być zadany poprzez rzut (TH lub FP + FK).
Brutalny kop
image image image
  • Można użyć we wszystkich wersjach.
  • Musi unikać ciosów przez 5 sekund ostatniej rundy.
  • Ostatni cios musi być zadany poprzez kombos koncentracji (BP, BP, BK).
Nóżka wysoko
image image image
  • Tylko w wersji równowagi.
  • Musi zadać pierwszy cios w walce.
  • Ostatni cios musi być zadany poprzez grad teleciosów (Tył, Przód, FK).
Demoniczne zacięcie
image image image
  • Tylko w wersji opętanego.
  • Gracz musi trzymać Góra podczas ostatniego trafienia.
  • Ostatni cios musi być zadany poprzez wzniesiony sierp (Dół, Tył, FP) lub cios sierpem (Dół, Tył, FP + BL).
Karma instant
image image image image image
  • Tylko w wariancie kenjutsu.
  • Kenshi musi podczas walki przynajmniej 5 razy trafić przeciwnika telepchnięciem (Tył, Przód, BP).
  • Musi znajdować się w odległości skoku od przeciwnika.
  • Ostatni cios musi być zadany poprzez telepchnięcie (Tył, Przód, BP) lub telewalnięcie (Tył, Przód, BP + BL).