Mortal Kombat
Fighter
name

Kotal był małym chłopcem w wojowniczym świecie Osh-Tekk, kiedy został on podbity i połączony z Pozaświatem przez Shao Kahna. Dorastał, podziwiając imperatora Pozaświata, lecz ukrywał przed nim sekretny portal do Ziemskiego Wymiaru, który jego lud stworzył w zamierzchłej przeszłości. Magiczne pojawienia się Kotala i demonstracje ogromnej mocy w Ziemskim Wymiarze spowodowały uznanie go tam za boga, którego nazywano Buluc. Po śmierci Shao Kahna w wojnie z Ziemskim Wymiarem Kotal służył jego spadkobierczyni, Mileenie. Jednak labilność nowej przywódczyni ostatecznie doprowadziła do obalenia jej i przejęcia władzy przez Kotala. Pomimo obecnego odprężenia stosunków z odwiecznym wrogiem, Ziemskim Wymiarem, Kotal Kahn ciągle zaangażowany jest w konflikt, jako że Mileena próbuje odzyskać tron na drodze wojny domowej.

image
var1 var2 var3
Krwawa ofiara
image image image image
Słoneczny kamień
image image image
Płonący słoneczny kamień
image image image image image
Boski promień
image image image
Bliski boski promień
image image image image
Odległy boski promień
image image image image
Światło słońca
image image image image image
Bliskie światło słońca
image image image image image image
Odległe światło słońca
image image image image image image
Obalenie w powietrzu
image image image
Rzut przeciwpowietrzny
image image image image image
Odbicie buławą
image image image
Mistrzowskie odb. buławą
image image image image image
Spopielenie duszy
image image image image
Spalenie duszy
image image image image image image
Duszenie boga słońca
image image image
Duszenie boga księżyca
image image image image image
X-ray: Palące słońce
image image image
Krwawa ofiara
image image image image
Słoneczny kamień
image image image
Płonący słoneczny kamień
image image image image image
Boski promień
image image image
Bliski boski promień
image image image image
Odległy boski promień
image image image image
Światło słońca
image image image image image
Bliskie światło słońca
image image image image image image
Odległe światło słońca
image image image image image image
Obalenie w powietrzu
image image image
Rzut przeciwpowietrzny
image image image image image
Kryształowy totem
image image image
Obsydianowy totem
image image image
Krwawy totem
image image image
Odbicie buławą
image image image
Mistrzowskie odb. buławą
image image image image image
X-ray: Palące słońce
image image image
Krwawa ofiara
image image image image
Boski promień
image image image
Bliski boski promień
image image image image
Odległy boski promień
image image image image
Światło słońca
image image image image image
Bliskie światło słońca
image image image image image image
Odległe światło słońca
image image image image image image
Obalenie w powietrzu
image image image
Rzut przeciwpowietrzny
image image image image image
Ostrze piły
image image image
Piła tarczowa
image image image image image
Uderz. miecz. znad głowy
image image image
Cięcie mieczem znad głowy
image image image image image
Zamach mieczem
image image image
Obalenie mieczem
image image image image image
Rzut mieczem
image image image
Rzut wirującym mieczem
image image image image image
O Wstrząs miecza
Anuluj (trzymaj)
image

image image image
O Drżenie miecza
Anuluj (trzymaj)
image

image image image image image
X-ray: Palące słońce
image image image
image
Należysz do mnie! (blisko)
image image image image
Przytulanka (blisko)
image image image image image
image
Kombinacja Warunki
Kotalna rewelacja
image image image
  • Można użyć we wszystkich wariantach.
  • Musi znajdować się w odległości podcięcia.
  • Ostatni atak musi być boskim promieniem (Dół, Przód, BK) lub światłem słońca (Dół, Przód, BK + BL).
Nie rozklejaj się
image image image
  • Można użyć we wszystkich wariantach.
  • Kotal musi trafić przeciwnika w walce 5 słonecznymi kamieniami (Dół, Przód, FK).
  • Kotal musi znajdować się w odległości skoku od przeciwnika.
  • Ostatni atak musi być słonecznym kamieniem (Dół, Przód, FK).
Ofiara
image image image image
  • Można użyć we wszystkich wariantach.
  • Przeciwnik Kotal Kahna musi mieć ponad 50% pozostałego zdrowia.
  • Złóż SIEBIE w krwawej ofierze (Przód, Dół, Tył, BK) aby ukończyć walkę.
  • Ostatni cios musi nastąpić poprzez krwawą ofiarę (Przód, Dół, Tył, BK).
Totem potem
image image
  • Tylko w wariancie boga krwi.
  • Kotal musi raz przywołać każdy ze swoich totemów.
  • Kotal musi mieć aktywny kryształowy totem (Dół, Tył, FP).
  • Musi pozostać najwyżej 30 sekund do końca.
  • Ostatni cios musi być częścią podbródkowego dwiema pięściami (Dół, BP).
Obrzyn
image image image
  • Tylko w wersji boga wojny.
  • Ostatni cios musi być częścią kombosa z trzech ciosów kończącego się atakiem ostrzem piły (Dół, Przód, BP).
Siła tarcia
image image image image image
  • Tylko w wariancie boga słońca.
  • Kotal musi osiągnąć 3 poziom duszenia boga słońca lub duszenia boga księżyca.
  • Ostatni atak musi być duszeniem boga słońca (Dół, Tył, BP) lub duszeniem boga księżyca (Dół, Tył, BP + BL).