Mortal Kombat
Fighter
name

Zauważywszy brak lojalności u swojej adoptowanej córki, Kitany, Shao Kahn rozkazał Shang Tsungowi stworzenie zastępstwa, godnej następczyni władcy. Shang Tsung wypełnił polecenie Shao Kahna łącząc DNA tarkatana z genetycznym materiałem wykradzionym Kitanie, by stworzyć sklonowaną hybrydę: Mileenę. Mileena przejawia najbardziej pożądane cechy: żądzę krwi i okrucieństwo tarkatanów, lecz także umiejętność walki i doświadczenie Edeńczyków. Kiedy Shao Kahn został zabity przez Raidena, Mileena przejęła władzę nad Pozaświatem. Lecz kiedy odmówiła stworzenia sojuszu Pozaświata z Ziemskim Wymiarem przeciw Czeluści, została zdetronizowana. Teraz przewodzi rebeliantom w walce przeciw reżimowi uzurpatora, Kotal Kahna.

image
var1 var2 var3
Telekop
image image image
Telecios od góry
image image image image image
Powietrzny telekop (w powietrzu)
image image image
Powietrzny telecios (w powietrzu)
image image image image image
Kula do kręgli
image image image
Turlanko
image image image image image
Nacierające sai
image image image
Podwójne nacierające sai
image image image image image
Powietrzny cios sai (w powietrzu)
image image image
Podwójny pow. cios sai (w powietrzu)
image image image image image
O Niski naskok
Zwichnięcie
image image image
Zabawa w konika
image image image

image image image
O Wysoki naskok
Dźgnięcie
image image image
Podwójny kop
image image image

image image image
X-ray: Zatańczmy (można w powietrzu)
image image image
Telekop
image image image
Telecios od góry
image image image image image
Powietrzny telekop (w powietrzu)
image image image
Powietrzny telecios (w powietrzu)
image image image image image
Kula do kręgli
image image image
Turlanko
image image image image image
Nacierające sai
image image image
Podwójne nacierające sai
image image image image image
Powietrzny cios sai (w powietrzu)
image image image
Podwójny pow. cios sai (w powietrzu)
image image image image image
Niskie sai
image image image
Podwójne niskie sai
image image image image image
X-ray: Zatańczmy (można w powietrzu)
image image image
Telekop
image image image
Telecios od góry
image image image image image
Powietrzny telekop (w powietrzu)
image image image
Powietrzny telecios (w powietrzu)
image image image image image
Kula do kręgli
image image image
Turlanko
image image image image image
Nacierające sai
image image image
Podwójne nacierające sai
image image image image image
Powietrzny cios sai (w powietrzu)
image image image
Podwójny pow. cios sai (w powietrzu)
image image image image image
O Przenosiny
Opóźnienie (trzymaj)
image

image image image
O Zanikanie
Opóźnienie (trzymaj)
image

image image image image image
O Przenosiny w stronę wroga
Opóźnienie (trzymaj)
image

image image image
O Zanikanie w stronę wroga
Opóźnienie (trzymaj)
image

image image image image image
O Przenosiny w dal
Opóźnienie (trzymaj)
image

image image image
O Zanikanie w dali
Opóźnienie (trzymaj)
image

image image image image image
X-ray: Zatańczmy (można w powietrzu)
image image image
image
Zjadaczka twarzy (blisko)
image image image image image
Pychota (blisko)
image image image image image
Ludożerka (blisko)
image image image image image
image
Kombinacja Warunki
Rzeźnia na wysokości
image image image
  • Można użyć we wszystkich wersjach.
  • Mileena musi podczas walki trafić przeciwnika 5 atakami kulą do kręgli (Tył, Dół, BK).
  • Gracz musi przytrzymać Dół podczas ostatniego uderzenia.
  • Ostatni cios musi być zadany poprzez kulę do kręgli (Tył, Dół, BK) lub drugie uderzenie w turlanku (Tył, Dół, BK + BL).
Teleplask
image image image
  • Można użyć we wszystkich wariantach.
  • Gracz musi trzymać Góra podczas ostatniego trafienia.
  • Ostatni cios musi być zadany poprzez telekop (Dół, Dół, FK) lub telecios od góry (Dół, Dół, FK + BL).
Palownik
image image image image image image
  • Tylko w wersji szpili.
  • Gracz musi 5 razy wcisnąć FP i BP podczas ostatniego trafienia.
  • Ostatni cios musi być zadany poprzez kombos drogi sadyzmu (Tył, BP, FP, BP + BK).
Fajna jazda
image image image image image image
  • Tylko w wersji widmowej.
  • Wykonaj podczas walki 10 przenosin w dal (Przód, Tył, BP).
  • Ostatni cios musi być zadany poprzez kombos jeźdźca (Tył, BP, BP, FP + FK).
Drugie śniadanko
image image image image image image
image image image
  • Tylko w wersji krwiożerczej.
  • Gracz musi trzymać BP podczas ostatniego kombosa.
  • Ostatni cios musi być zadany poprzez kombos degustacji (Tył, FP, BP, FP + FK), wciśnij Góra, Góra, BP i przytrzymaj BP.