Hasło: THWMSB
Maksymalna liczba punktów:
875
Cel: Zdobyć 3 elementy reprezentujące wiatr.
Boos:
Fujin - bóg wiatru. Poczekaj, aż Fujin zejdzie na ziemię , potem RUN i Combo. jeżeli uda mu się wnieść, to wyczekaj moment i atakuj Góra+HK.

1. Klucz otwiera tornado 2. 3. Drugi klucz 4. Mnich którego trzeba zamrozić. 5. Trzeci klucz. 6. Trzecie drzwi. 7. Walka z bogiem Fujinem.

Misja 2: Żywioł Wiatr

Idź przed siebie przeskakując z platformy na platformę - przy niektórych z nich musisz poczekać aż zacznie wiać wiatr, inaczej nie uda Ci się skoczyć tak daleko. Po chwili dotrzesz na pierwszy pomost. Kolejne dwie platformy za nim będą się walić chwile po wskoczeniu na nie, więc lepiej się pospiesz :) Kawałek dalej (checkpoint) znajdują się 3 wiatraki wokół których kręcą się małe platformy. Musisz na nie wskakiwać - uda Ci się to gdy będą się ze sobą łączyć w linii prostej, tak więc musisz się wybić troszkę wcześniej (screen 4). Po przejściu przez kolejny most musisz znów chwilkę poczekać na podmuch wiatru i uważaj bo kolejna platforma zawali się po chwili. Przeskocz po linach i na ostatniej znów poczekaj na wiatr - kieruj się w lewo (na platformę na której zawieszone były liny). Po kilku chwilach odnajdziesz 1 z 3 ikon wiatru (checkpoint). Teraz wracaj do miejsca z linami tym razem kierując się cały czas w prawo. Po kilku skokach (znowu wiatr) dojdziesz do stanowiska z wymalowanym pomarańczowym okręgiem po środku - teraz użyj znalezionej przed momentem ikony.  Spowoduje to otwarcie Traby powietrznej po twojej prawej stronie (checkpoint). Wskocz na nią - jednak nie daj się porwać do góry (na to jeszcze przyjdzie czas :) tylko wyląduj zaraz na sąsiedniej platformie po prawej stronie (strzałka w dół powinna pomóc :). Most, po którym będziesz przechodził zacznie się walić - ale to nic - pod nim jest platforma (screen 5), na która i tak musisz zejść, gdyż zaraz po lewej ukryta jest druga ikona (checkpoint). Teraz wróć się do trąby powietrznej i leć na sama górze. W wejściu po prawej użyj znalezionej przed chwilka ikony - co otworzy drzwi. Biegnij przed siebie - metalowa blacha na ziemi otwiera drzwi. Na końcu znajdziesz ostatnia już ikonę - tylko biegnąc uda Ci się wydostać z powrotem do trąby (checkpoint). Zeskocz po trąbie na dół (strzałka w dół) i po raz drugi kieruj się w prawo. Dojdziesz do wiszących platform "huśtawek" :) (screen 6). Najłatwiej pokonywać je skacząc w momencie gdy platforma jest odchylona maxymalnie w którąś ze stron i zaczyna wracać. Po udanej próbie czekają kolejne drzwi, które otworzysz ostatnio znaleziona ikona (checkpoint). Za nimi czeka Cię jeszcze kilka walących się platform, huśtawki, wiatraki i huśtawki po raz kolejny. Na końcu drogi czeka Cię walka z bogiem wiatru - Fujinem. Nie należy ona do najprzyjemniejszych, gdyż ten w większości unosi się w powietrzu co utrudnia nam zadanie. Pomocny może się okazać kierowany Ice Blast (dół-przód-HK). Po pokonaniu Fujina biegnij w lewo, aby uniknąć jego ostatecznego ciosu (screen 7). - txt by Marv