Hasło: CNSZDG
Maksymalna liczba punktów:
1425
Cel: Zdobyć 3 elementy reprezentujące ziemię.
Boos:
Taktyka na giganta jest taka: Na końcu pomieszczenia jest wajcha, która opuszcza z sufitu ciężką platformę- wykorzystaj ją w momencie, gdy potwór jest na środku pomieszczenia. Potem dwa wślizgi między jego nogami i znowu

1.Pierwszy klucz 2.Przejscie które otworzymy pierwszym kluczem 3.Trzeba zamrozić dwóch lewitujących mnichów. 4. pojedynek z żywiołem Ziemi.. 5. Drugi klucz. 6.  7.Trzeci klucz. 8.Wyjście.

Misja 3: Żywioł Ziemia

Ruszaj naprzód. Po drodze uważaj na pojawiające się dziury w ziemi (do drugiej możesz śmiało wskoczyć i zebrać buteleczki) i ubijaki. Dosyć ciężka przeprawa może się okazać ta przez wachlujące ostrza - jednak chwila ćwiczeń czyni cuda :) Wskocz na linę i dalej kieruj się w prawo. Kawałek dalej między dwoma ostrzami znajduje się pierwszy potrzebny Ci klucz - jednak uważaj bo co chwilkę ziemia pod kluczem się obsuwa (checkpoint). Musisz wyczekać odpowiedni moment. Weź jeszcze buteleczkę, która jest po prawej między dwoma ubijakami i wracaj do liny. Opuść się po niej i szybko otwórz za pomaca klucza drzwi (checkpoint) na dole (z góry obsuwa się na Ciebie sufit). Kieruj się cały czas w prawo i wejdź na wyskocznie. Po lewej możesz zebrać trochę butelek (na ubijaku i pod zapadlina), jednak możesz od razu udać się w prawo. Tam czeka na Ciebie lewitujący mnich. Nie podchodź do niego (na elektryzuje Cię) tylko zamróz, gdy ten będzie się chciał teleportować. Na końcu korytarza w owalnej komnacie będziesz musiał się zmierzyć z Bogiem Ziemi. Najlepsza technika na niego to kopniaki z półobrotu i z wyskoku. Gdy już się z nim uporasz wciśnij żółta czaszkę na końcu komnaty wyjedz winda (screen 8) na górę i zabierz klucz. Wracaj z nim do miejsca, które mijałeś po drodze tutaj - z wisząca lina z sufitu. Otwórz kluczem właz i wspinaj się do góry. Zeskocz na lewo (uwaga na ubijaki) i kieruj się cały czas w ta stronę, aż do miejsca z katapulta. Skocz do góry, zabij mnicha po prawej i weź klucz (obok drzwi) - wskocz do zapadliny żeby wrócić na dół. Tutaj czeka kolejna katapulta (checkpoint), która wybije Cię do góry - po drugiej stronie drzwi (screen 9). Weź "oko niewidzialności" i wspinaj się po linie - na górze czeka "tarcza niewidzialności". Kieruj się w prawo - przy odpowiednim znaku - użyj ikony klucza co otworzy Ci dalsza drogę - do następnej misji. - txt by Marv